Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








søndag 16. november 2014

Pusse og gni

Gloria er et savn i dag. Flere bokser med Gloria sto på handlelista denne uka. At butikken jeg var i på fredag ikke hadde  reagerte jeg ikke på, men at nærbutikken heller ikke hadde i går er litt mer irriterende. Vanlig flytende kobberpuss ble med hjem, og det er en grunn til at jeg har forkastet det tidligere.

Jeg vurderte å ta sølvbestikket i dag, men holder meg til planen.

Her er det mer om metallpuss

I formiddag har jeg ryddet i et par skuffer i skrivebordet. Veldig greit å finne ut hvor neglefiler, neglesakser og pinsetter hadde havnet. Til og med den lille pinnen til mobiltelefonen dukket opp. Rydding kan være lurt.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar